Ryszard Grobelny podsumował kampanię „Poznań daje pracę”. Dzięki akcji, która kosztowała 700 tys. zł zatrudnienie znalazło 81 osób.
Akcja "Poznań daje pracę" ruszyła 22 listopada. W ośmiu miastach zawisło prawie 200 bilbordów zapraszających specjalistów do podjęcia pracy w Poznaniu. Uruchomiono również stronę internetową, na której przedsiębiorstwa zamieszczają ogłoszenia w poszukiwaniu specjalistów. Całość kosztowała 700 tys. zł.
Jak poinformowali przedstawiciele urzędu miasta, w ciągu prawie pięciu miesięcy trwania akcji, 40 firm zamieściło na stronie 347 ogłoszeń, na które odpowiedziały 1172 osoby. Pracę znalazło 81 osób.
"Opłacało się"
– Jesteśmy jedynym miastem w Polsce, które pomaga pracodawcom w znalezieniu pracowników. Naszym zdaniem opłacało się - przekonuje Paweł Marciniak, rzecznik prasowy urzędu miasta.
- Prezydent zapowiada, że strona dalej będzie działała – dodaje Marciniak. Wkrótce oferta ma zostać rozszerzona o propozycje szkoleń.
- To ma też wartości edukacyjne, bo pokazuje młodym ludziom w jakich kierunkach się kształcić. Wystarczy wejść na stronę i zobaczyć, jakie studia wybrać, jak się szkolić, by mieć w przyszłości pracę - dodał Ryszard Grobelny, który podsumował akcję na konferencji prasowej.
Autor: mm/par / Źródło: TVN24 Poznań
Źródło zdjęcia głównego: TVN 24 Pomorze | Wioleta Stolarska