W miastach całej Polski pojawiają się billboardy zachęcające specjalistów do pracy w Poznaniu. Szczecin postanowił na nią odpowiedzieć.
Kampanię "Poznań daje pracę" organizują przedsiębiorcy wraz z władzami miasta. W ten sposób chcą przyciągnąć specjalistów do Poznania.
Mistrzowie ciętej riposty
Na poznańską kampanię postanowili odpowiedzieć urzędnicy ze Szczecina. W internecie pojawiają się wizualizacje billboardu, na którym widnieje napis „nie samą pracą żyje człowiek;)”. - Gratulujemy kolegom z Poznania fajnej pr-owej akcji, która zwraca uwagę na ich miasto – informuje Dariusz Wołoszczuk z Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej UM Szczecina.
Szczecinianie zostają u siebie
Urzędnicy ze Szczecina nie wróżą powodzenia poznańskiej kampanii. - Ze szczecinianami będzie trudno, bo oni doceniają w swoim mieście te walory, których próżno szukać gdzie indziej – dodaje Wołoszczuk.
Kampania zakończy się 21 grudnia.
Autor: mm / Źródło: TVN24 Poznań
Źródło zdjęcia głównego: Szczecin Floating Garden