Lech Poznań zaprezentował nowe koszulki, w których piłkarze mają grać w Lidze Europejskiej. W strojach z logo sponsora zawodnicy wybiegną już w wieczornym meczu z Żetysu Tałdykorgan.
Sponsorem premium Lecha Poznań została w środę Kompania Piwowarska. Będzie się reklamować na spodenkach piłkarzy.
W europejskich pucharach na strojach pojawią się też jednak inni sponsorzy. Miejsce na koszulkach zostało zarezerwowane dla amicasmart.com.
- Koszulki zaprezentowane na konferencji prasowej w środę z logo amicasmart.com dotyczą tylko meczów rozgrywanych w ramach Ligi Europejskiej. W czwartek 5 lipca nasi piłkarze rozegrają pierwszy mecz kwalifikacyjny do Ligi Europejskiej z Żetysu Tałdykorgan właśnie w tych koszulkach. Logo Lecha Pilsa znajdzie się na spodenkach - powiedziała Joanna Dzios, rzeczniczka prasowa KKS Lech Poznań.
"Produkt intuicyjny"
Amicasmart.com to platforma reklamująca produkty intuicyjne. Strona promowana przez piłkarzy na koszulkach w czwartek od rana jeszcze nie działała. Po wpisaniu adresu pojawiał się komunikat: "Domena została zarejestrowana w domeny.pl".
- Nie jestem w stanie powiedzieć co jest tego przyczyną - powiedział nam w czwartek rano Zdzisław Wiese z Amica Marketing.
Około godziny 9:00, jedenaście godzin przed meczem "Kolejorza" serwis ruszył.
Lech Poznań zagra z Żetysu Tałdykorgan w czwartek o godzinie 20:00 na Stadionie Miejskim w Poznaniu.
Autor: AB/FC/k / Źródło: tvn24