Porośnięty billboard oraz kwitnący stojak do zdjęć dla zakochanych - w taki sposób przed poznańskim Zamkiem reklamują się Lasy Państwowe. Kampania ma zachęcać mieszkańców do odkrywania okolicznych terenów leśnych.
Niecodzienne instalacje pojawiły się pod Centrum Kultury Zamek w ramach akcji: „Las. Bliżej niż myślisz" będącej elementem obchodów 90-lecia Lasów Państwowych.
"Okazuje się, że można zrobić oryginalną reklamę, która wpisuje się w przestrzeń miasta, a jednocześnie nie epatuje seksem i nie składa się z miliona kolorów. Brawo dla Lasów Państwowych w Poznaniu i agencji, która zorganizowała akcję" - chwali akcję stowarzyszenie Ulepsz Poznań.
Rośliny szykowane od lutego
W żywym billboardzie i leśnych "Lovelasach" wykorzystano 16 gatunków roślin. Wśród nich znalazły się rośliny runa leśnego, takie jak: dąbrówka rozłogowa, bluszcz pospolity, tojeść rozesłana, barwinek pospolity oraz rośliny ozdobne, m.in.: lawenda, żurawki czy lobelia.
- Niecodzienne reklamy wymagają codziennej pielęgnacji. Tworzące je rośliny już od lutego rosły w szklarniach, a dopiero wczoraj, pojedynczo wkładane, zazieleniły instalacje. Leśny billboard w zależności od warunków pogodowych może wpisać się w poznański krajobraz nawet do końca wakacji - wyjaśnia Małgorzata Brzostowska z Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu.
Lovelasy zagoszczą pod Zamkiem do soboty, a od 1 czerwca będzie je można oglądać na tarasie Arkadii przy Placu Wolności.
Wcześniej na przystankach
To kolejna udana kampania reklamowa Lasów Państwowych w Poznaniu. Rok temu kilka przystanków tramwajowych zamieniono w las.
Nietypowe reklamy stanęły przy Zamku:
Autor: FC / Źródło: TVN 24 Poznań
Źródło zdjęcia głównego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu