Kasia Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę stanie na czele jury 20. Edycji Effie Awards Poland, najważniejszego konkursu w biznesie reklamowym. - Czeka nas bardzo intensywny okres. Jury jest bardzo szerokie. Wiele wspaniałych osób, wspaniałych specjalistów bierze w tym udział - powiedziała.
W konkursie nagradzana jest skuteczna komunikacja marketingowa oraz wszelkie rozwiązania, które służą rozwojowi biznesu. Nagrody Effie przyznawane są w 23 kategoriach.
- Na pewno czeka nas bardzo intensywny okres. Jury jest bardzo szerokie. Wiele wspaniałych osób, wspaniałych specjalistów bierze w tym udział - powiedziała Kasia Kieli.
Ponad połowa kandydatur do jury to reprezentanci klientów i reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów. W jury zasiadają również przedstawiciele agencji komunikacyjnych, mediów, pracownicy instytutów badawczych i niezależni branżowi eksperci.
"Zmienia się sposób komunikacji"
Ostatecznego wyboru 150-osobowego składu jury spośród 300 kandydatur dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online.
- Cieszę się na tę dyskusję i na zobaczenie tak szerokiego spektrum kampanii i tego, co się dzieje w Polsce w marketingu - powiedziała prezes Discovery EMEA.
Zdaniem Kieli "marketing tradycyjnie pojmowany to jest pewien sposób komunikacji i komunikacji budowania marki i dotarcia do odbiorcy tej marki". - W świecie, w którym jest tak ogromna fragmentaryzacja, który jest całkowicie uzależniony od technologii, gdzie informacja przebiega w ciągu jednej chwili, ta rola się bardzo zmienia - zauważyła prezes i dyrektor zarządzająca Discovery na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę.
- Zmienia się sposób komunikacji, złożenia samego pakietu komunikacyjnego, ale także rola marketingu i odpowiedź na potrzeby i tu i teraz. To ma olbrzymi, fundamentalny wpływ na całość i pod tym względem będziemy na to patrzeć. Będziemy patrzeć na marketing jako na holistyczne podejście: od zrozumienia klienta, poprzez komunikację, dotarcie i oczywiście efekty - zapowiedziała Kieli.
Walka o nagrodę Grand Prix
Po spotkaniach i szkoleniach dotyczących procedur oceny, członkowie jury otrzymują w sierpniu dostęp online do zgłoszeń w swoich kategoriach.
We wrześniu na podstawie głosowania online, po wyliczeniu średniej ważonej dla poszczególnych zgłoszeń, wyłoniona zostanie krótka lista prac, które będą walczyć o nagrody Effie.
Również we wrześniu odbędzie się ostatni etap obrad, który będzie polegał na przeprowadzeniu przeglądu kampanii z wyłonionej wcześniej krótkiej listy. Jurorzy dokonają samodzielnie oceny każdej z kampanii.
Kampanie nagrodzone Złotym Effie będą mogły ubiegać się o nagrodę Grand Prix (z wyłączeniem kategorii Marketing & Business Solutions oraz Positive Change). Takiego wyboru na specjalnym posiedzeniu dokonają przewodniczący grup jurorskich wraz z przewodniczącą jury.
Autor: asty,tmw//now / Źródło: tvn24
Źródło zdjęcia głównego: tvn24