Telewizja publiczna szuka rzecznika prasowego. W ogłoszeniu zamieszczonym na jednym z branżowych portali czytamy jakie musi spełniać wymagania. Jest więc wyższe wykształcenie, kilkuletnie doświadczenie w zawodzie i "umiejętność pracy w zmieniającym się i wymagającym środowisku". Biorąc pod uwagę z jaką prędkością kręci się ostatnio kadrowa karuzela w TVP, ta ostatnia umiejętność wydaje się szczególnie istotna.
Wśród pożądanych umiejętności, kadrowi z TVP wymieniają jeszcze m.in. biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wysokie zaangażowanie w pracę, dyspozycyjność, asertywność, umiejętność budowania właściwych relacji interpersonalnych oraz dobre zdolności komunikacyjne.
Jest też kilka słów o tym, czym nowy rzecznik będzie się zajmować. Oprócz zadań takich jak "szeroko pojętych działań Public Relations" czy "kontakt z mediami", są też inne, których wykonanie - wobec ostatnich wydarzeń w TVP - będzie nieco trudniejsze: "budowanie pozytywnego wizerunku Spółki" i "utrzymanie wysokich standardów komunikacji wewnętrznej firmy".
Rzecznikiem i dyrektorem marketingu TVP nadal jest Aneta Wrona, choć media donosiły, że p.o. Piotr Farfał chce jej pozbawić tych funkcji.
Źródło: tvn24.pl, student.pl
Źródło zdjęcia głównego: East-news