Nowoczesna, bogata w osiągnięcia naukowe i kulturalne. Naznaczona ideą "Solidarności", wreszcie wolna od antysemityzmu - taką Polskę chce widzieć w spotach reklamowych emitowanych w CNN Lech Kaczyński. - Pomysł promocji jest genialny, chodzi o to jak będzie zrealizowany - tłumaczy prezydent.
Prezydent Kaczyński pozytywnie odniósł się do rozpoczętej już kampanii reklamowej Polski w amerykańskiej telewizji. - CNN jest oglądany na całym świecie i sam pomysł jest genialny. Chodzi o to jak będzie realizowany - tłumaczył podczas spotkania w Lublińcu Lech Kaczyński i dodał, że w spotach nie powinno się akcentować się "ludowej" przeszłości Polski. - Polska powinna być przedstawiona jako kraj nowoczesny i już nie biedny - dodał
Polska nie jest antysemicka
Zdaniem prezydenta światu należy przypomnieć rolę "Solidarności" i zasygnalizować istotną zmianę jaka dokonała się nad Wisłą. - Podkreślić rozwój Polski w ostatnich latach - instruował prezydent.
Jak tłumaczył prezydent, Polsce nie pomaga na międzynarodowej arenie - mylny jego zdaniem - wizerunek kraju nie radzącego sobie z antysemityzmem. - Należy odkłamywać stereotyp Polski jako kraju antysemickiego i prawdziwe przedstawić rolę Polski w II wojnie światowej - sugerował prezydent.
Dodał, że w reklamówkach powinny się także znaleźć informacje o sukcesach na polu kultury i nauki.
625 razy o Polsce
CNN International emituje od 26 września dwa 30-sekundowe filmiki reklamowe - jeden zachęcający do inwestowania w Polsce i drugi pokazujący polskie atrakcje turystyczne. Kampania w CNN potrwa do 14 grudnia. W tym czasie oba spoty zostaną pokazane 625 razy.
Ponadto od 6 do 13 października CNN wyemituje serię programów telewizyjnych pod tytułem "Eye on Poland". Te będą poświęcone polskiej gospodarce, polityce, kulturze, turystyce.
"Oko na Polskę"
Ja Ty chciałbyś zareklamować Polskę za granicą? Spróbuj nakręcić własny film - weź udział w konkursie Onet.pl "Oko na Polskę"! Zasady udziału i informację o nagrodach znajdziesz TUTAJ.
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: MSZ