Miasta walczą o ekipy telewizyjne

 
Zielona Góra promowała się w popularnym serialu komediowym TVN "39 i pół"
Źródło: tvn

Samorządy mniejszych miast kuszą ekipy filmowe. Lokalni włodarze twierdzą bowiem, że pokazanie ich miasta na antenie ogólnopolskiej telewizji to skuteczniejsza metoda na reklamę, niż akcje billboardowe, kampanie medialne czy promocje z udziałem celebrytów - donosi "Rzeczpospolita".

Debiut w serialu ma już Zielona Góra, która promowała się w znanym i lubianym serialu TVN "39 i pół" (serialowy Darek był fanem Falubazu Zielona Góra). W serialu zadebiutował nawet prezydent miasta Janusz Kubicki. Władze myślą już o nowym serialu.

"Lepszą promocję trudno sobie wyobrazić"

Lepszą promocję trudno sobie wyobrazić. Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa

Oblężenie w hotelach

Sandomierz - gdzie również kręcony jest popularny serial - stał się inspiracją dla innych świętokrzyskich samorządów i akcja nowych przygód "Ojca Mateusza", toczyć się będzie również w Kielcach, Busku, Bałtowie, Solcu-Zdroju, Opatowie, Michałowie, Krzemionkach Opatowskich i Pacanowie - informuje "Rzeczpospolita". Za taką promocję zapłacono dwa miliony złotych.

Źródło: "Rzeczpospolita"

Czytaj także: