Samorządy mniejszych miast kuszą ekipy filmowe. Lokalni włodarze twierdzą bowiem, że pokazanie ich miasta na antenie ogólnopolskiej telewizji to skuteczniejsza metoda na reklamę, niż akcje billboardowe, kampanie medialne czy promocje z udziałem celebrytów - donosi "Rzeczpospolita".
Debiut w serialu ma już Zielona Góra, która promowała się w znanym i lubianym serialu TVN "39 i pół" (serialowy Darek był fanem Falubazu Zielona Góra). W serialu zadebiutował nawet prezydent miasta Janusz Kubicki. Władze myślą już o nowym serialu.
"Lepszą promocję trudno sobie wyobrazić"
Lepszą promocję trudno sobie wyobrazić. Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa
Oblężenie w hotelach
Sandomierz - gdzie również kręcony jest popularny serial - stał się inspiracją dla innych świętokrzyskich samorządów i akcja nowych przygód "Ojca Mateusza", toczyć się będzie również w Kielcach, Busku, Bałtowie, Solcu-Zdroju, Opatowie, Michałowie, Krzemionkach Opatowskich i Pacanowie - informuje "Rzeczpospolita". Za taką promocję zapłacono dwa miliony złotych.
Źródło: "Rzeczpospolita"
Źródło zdjęcia głównego: tvn