Hitem promocyjnym okazały się reklamujące Opole cukierki. A to dzięki opakowaniu, które łudząco przypomina opakowanie prezerwatywy - pisze "Gazeta Wyborcza".
Pomarańczowe opakowanie jest tak wyprofilowane, że nawet trzymając je w rękach, jest się przekonanym, że mieści prezerwatywę. Do tego hasło "Opole, city without limits" (Opole miastem bez ograniczeń) może sugerować, że tu można "pójść na całość", toteż rozdawany gadżet na pewno się przyda. Cukierki zostały zamówione przez opolski ratusz na Targi Nieruchomości w Cannes. - Zwiedzający zatrzymywali się przy stoisku. Najpierw z uśmiechem dotykali, a potem brali garściami. I rzeczywiście niewiele osób otwierało je, by zjeść. Równie dużym wzięciem cieszyły się na targach turystycznych w Ostrawie. Cukierki w opakowaniach a la prezerwatywa znaleźli też w swoich pokojach hotelowych przewodniczący rad miast, którzy przyjechali do Opola na konwent w kwietniu.
Źródło: "Gazeta Wyborcza"