Piosenkarka po raz drugi została twarzą marki kosmetycznej MAC i będzie reklamować szminki swojego projektu z serii Viva Glam. W ub.r. zyski ze sprzedaży jej pomadki przyniosły 34 mln dol. i były najlepiej sprzedającym się produktem w historii marki. Dochód, jak zwykle, zostanie przeznaczony na walkę z AIDS.
Drugi rok z rzędu MAC poprosił Lady GaGę o użyczenie swojego wizerunku. W ubiegłym roku w kampanii reklamowej kosmetyków linii Viva Glam wystąpiła również gwiazda lat 80., Cyndi Lauper. Tym razem GaGa wystąpi sama. Pierwsze zdjęcie, wykonane przez Nicka Knighta, zostało właśnie zaprezentowane.
Po raz pierwszy kontrowersyjna gwiazda wygląda bardzo subtelnie: klasyczne loki, delikatny makijaż i beżowe usta, szyku dodają jej perły i diamenty oplecione wokół dłoni.
- Wyglądam jak anioł. Nick Knight, który jest niesamowitym fotografem i nakręcił również klip do mojego najnowszego przeboju "Born This Way", chciał mnie sportretować jako dobroduszną, kochaną osobę, jaką wierzy, że jestem. Dzięki Bogu, że tak bardzo mnie lubi - powiedziała w wywiadzie dla "E! Entertainment News".
Zdjęcie reklamuje szminkę jej projektu, która nazywa się Gaga 2 Lipglass. - Nie chciałam zrobić beżowej szminki, która będzie wyglądała dobrze na dziewczynie o białej skórze. Zależało mi na takiej, która będzie wyglądać pięknie na każdej kobiecie i każdym mężczyźnie. Dlatego ma bardziej ciepły ton niż zwykłe beżowe - dodała.
Dwa serca Lady GaGi
Kampania marki kosmetycznej MAC to nie tylko spektakularna gwiazda, to również idea, pod którą Lady GaGa się podpisuje. Cały dochód ze sprzedaży szminek z serii Viva Glam jest przekazywana na MAC AIDS Foundation, która wspiera osoby chore na AIDS i zarażone wirusem HIV.
W ubiegłym roku kwota, którą udało się uzyskać, wyniosła 34 miliony dolarów. Szminka, którą reklamowała piosenkarka, była najlepiej sprzedającym się produktem w historii marki.
- Wierzę, że mam dwa serca: gwiazdy pop i filantropki. Szukam wielu sposobów na to, by mieć kontakt z moimi młodymi fanami o odmiennej orientacji seksualnej i przekazywać im ważne treści. Chcę, żeby mnie słuchali i pomagali potrzebującym razem ze mną - powiedziała branżowemu pismu "WWD".
Szminki i błyszczyki kontra AIDS
MAC AIDS Foundation działa od 1994 roku i cały zysk ze sprzedaży pomadek i błyszczyków Viva Glam przeznacza na na walkę z HIV/AIDS. Od tego czasu fundacja zainwestowała ponad 190 mln dol. w organizacje charytatywne rozsiane po całym świecie. Stała się tym samym światowym liderem w walce z chorobą. Jej założeniem jest przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się epidemii oraz poprawić warunki życia osób już chorych.
Wśród gwiazd, które przez lata reklamowały markę, są m.in. Pamela Anderson, Fergie, Boy George, Elton John, Chloe Sevigny, Christina Aguilera i Dita von Teese.
Gaga 2 Lipglass kosztuje 14,5 dol. Jak spodziewa się John Dempsey, prezes MAC AIDS Foundation i szef koncernu Estee Lauder, do którego należy i marka, i fundacja, zyski z najnowszej kampanii powinny wynieść nawet 50 mln dol.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: MAC Viva Glam