Rihanna jest najczęściej oglądaną i słuchaną gwiazdą najważniejszych portali społecznościowych: MySpace, YouTube, Facebook, Twitter i iLike. Już trzeci tydzień króluje w zestawieniach.
Ranking obejmuje „najbardziej aktywnych artystów w sieci”. Co tydzień sprawdza się ile fani oglądali i słuchali ich utworów na stronach artystów, a także na portalach społecznościowych. Brane pod uwagę są te najważniejsze: YouTube, MySpace, Facebook, Twitter, iLike.
W zestawieniu „Social 50 chart” wygrała Rihanna, która sukces zawdzięcza najnowszej płycie „Loud”. Przegrał z nią Justin Bieber, który wcześniej przez pięć tygodni zajmował 1 miejsce. Na 3. pozycji jest Lady Gaga, a za nią zespół Black Eyed Peas i Eminem (5 lokata). Ten ostatni wygrał też w innym rankingu – jego „Recovery” był najczęściej kupowanym albumem w iTunes w 2010 roku.
Największy skok w „Social 50 chart” zaliczył Enrique Iglesias – z miejsca 21. na 7. Czemu? Fani Facebooka i innych portali od 23 grudnia aż do dziś intensywnie polecali sobie najnowszy teledysk piosenkarza „Tonight I'm Fucking You” z mocno seksualnymi treściami.
22-letnia Rihanna wydała pięć płyt. Największym sukcesem gwiazdy z Barbadosu jest singiel „Umbrella” z 2007 roku, który do tej pory sprzedał się w ok. 9 mln egzemplarzy.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Universal Music Group