Magazyn "Playboy" zdecydował się na niecodzienną formę promocji. Modelki magazynu pojawią się w grze wideo o wiele mówiącym tytule "Dead Rising 2". Ich wdzięki gracze będą podziwiać wśród tłumu żywych trupów.
"Dead Rising" jest tytułem nawiązującym do klasycznych filmów klasy B. Jego główny bohater zmaga się z hordami zombie, niczym w "Nocy żywych trupów" George'a Romero.
"Plac zabaw króliczków"
- To jest naturalny plac zabaw dla króliczków "Playboya" - mówi Seon King z firmy Capcom, producenta gry. Dlatego też - w chwilach przerwy od eksterminacji żywych trupów - gracze będą mogli podziwiać wdzięki modelek z najlepszych numerów z 57-letniej historii magazynu. - Wierzymy, że to pomoże jeszcze mocniej wczuć się w grę - dodaje King.
Marka "Dead Rising" należy do tytułów kontrowersyjnych. Jej pierwsza odsłona zasłynęła m.in. tym, że z powodu brutalności jej sprzedaż została zakazana w Niemczech.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe Cenega