"Kaia ma bardzo szczególny dar". Córka Cindy Crawford modelką

 
10-letnia Kaia reklamuje nową linię - Young Versace, dla dzieci w wieku do 12 lat
Źródło: materiały prasowe

- Jestem z niej taka dumna. To fantastyczne doświadczenie, że pierwsza kampania w jej życiu to reklama Versace – tak Cindy Crawford skomentowała fakt, że jej 10-letnia córka Kaia Gerber została modelką. I to od razu dla domu mody, dzięki któremu w latach 90. jej matka została gwiazdą i milionerką.

Cindy Crawford w reklamie Versace w 1993 roku
Cindy Crawford w reklamie Versace w 1993 roku

- Podobnie jak matka, Kaia ma bardzo szczególny dar. Aparat naprawdę ją kocha. To było wyjątkowe oglądać jak córka Cindy idzie w jej ślady - mówi Donatella Versace, dyrektor kreatywny Versace, jednego z najbardziej znanych domów mody na świecie.

10-letnia córka Cindy Crawford i jej drugiego męża Randy'ego Gerbera, Kaia Gerber została twarzą Young Versace na sezon wiosna-lato 2012, pierwszej kolekcji ubrań dla dzieci i młodzieży do 12. roku życia. Jedyny butik z Young Versace został właśnie otwarty w Mediolanie.

Dziewczynka bardzo przypomina swoją sławną mamę. Dlatego ekipie podczas sesji wróciły wspomnienia – Cindy w latach 90. była muzą Gianniego Versace, który założył dom mody Versace. Przez kilka sezonów reklamowała jego kolekcje.

- Mam tak wiele wspomnień z czasów, gdy pracowałam z Giannim i Donatellą. To niesamowite przeżycie być teraz na planie zdjęciowym z córką i przyglądać się jak radzi sobie przed aparatem – wyznaje 46-letnia była modelka.

"Jestem z niej bardzo dumna"

Zdjęcia Kai zrobił duet fotografów Mert Alas i Marcus Piggott, którzy od kilku lat rządzą w branży. Te z Cindy to dzieło nieżyjącego mistrza Richarda Avedona – są dziś legendarne i wydawane w albumach. To one zapoczątkowały popularność pierwszych supermodelek: Cindy, a także jej koleżanek, Naomi Campbell, Lindy Evangelisty, Christy Turlington i Claudii Schiffer.

Nic dziwnego, że Crawford docenia fakt, że jej córka zadebiutowała tak dobrze. - Jestem z niej bardzo dumna. I podekscytowana, że pierwsza kampania reklamowa w życiu mojej córki to Versace – zapewnia.

O wysokości honorarium 10-latki nic nie wiadomo.

Źródło: "Daily Mail", tvn24.pl

Czytaj także: