Chłopiec przebrany za boksera wchodzi na ring, by stoczyć walkę z największym wrogiem - rakiem. Nowa kampania społeczna pokazuje dzieci jako wojowników, którzy co dzień walczą o lepsze jutro.
Szpital dla chorych dzieci w Toronto postawił na niecodzienna kampanię. Nowy spot ma zwrócić uwagę na problemy, z jakimi na co dzień zmagają się mali pacjenci. Autorzy pomysłu chcą pokazać, że choroba to codzienna walka, a chorzy to prawdziwi wojownicy. W filmie nie ma miejsca na łzy, jest za to siła i chęć do walki. Do akcji włączyło się ponad 50 rodzin, które są pod opieką szpitalnej fundacji Sickkid, jak i personel medyczny. Chore dzieci przedstawione są jako żołnierze, gladiatorzy, zapaśnicy czy bokserzy. Walczą o najważniejszą nagrodę- życie.
Siła wyobraźni
Ta kampania to zupełnie nowe podejście do problemu. Większość takich spotów bazuje na emocjach potencjalnego darczyńcy czy dawcy. Tu nikt nie liczy na współczucie, lecz na podziw dla tych małych - wielkich ludzi. Autorzy spotu w ciągu dwóch minut chcieli pokazać wszystkich chorym i ich bliskim, że wyobraźnia to niezwykła siła, która pomoże im w starciu z chorobą.
- To informacja, że nie przestaniemy walczyć, aż każde dziecko będzie zdrowe - tłumaczy Lori Davison, wiceprezydent strategii marki i komunikacji z fundacji Sickkid.
Kampania jest bardzo popularna w sieci. W ciągu kilku dni film obejrzano ponad pół miliona razy.
You’ve seen the new @sickkids ad. Learn more about the thinking behind the foundation\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s new campaign: https://t.co/ezgJ3xw8lB #SickKidsVS pic.twitter.com/KYnbhaWaxV
— Jelena Djurkic (@jdjurkic) 21 października 2016
Autor: deb/kk / Źródło: facebook, huffingtonpost.ca
Źródło zdjęcia głównego: facebook/ sickkid fundation