Media społecznościowe

Media społecznościowe

"Whoah! We're going to Ibiza". Jak hit sprzed 20 lat zyskał drugie życie

"Och! Lecimy na Ibizę! Och! Będziemy mieć imprezę!" - te słowa śpiewa teraz cała Austria. Za sprawą politycznego skandalu "Ibizagate" piosenka "We're Going to Ibiza" sprzed 20 lat, wykonywana przez grupę Vengaboys, otrzymała drugie życie. Utwór zyskał tysiące odsłon na YouTube, iTunes i Spotify.

Wybory miss, które przejdą do historii

Tegoroczne konkursy piękności w Stanach Zjednoczonych przejdą do historii. Po raz pierwszy zdobywczyniami trzech najważniejszych tytułów w tym samym czasie są czarnoskóre kobiety.

"Czy ta akcja jest obliczona na memowy viral?". Internauci komentują kampanię Jakiego

Patryk Jaki ogłosił w mediach społecznościowych, że poszukuje wolontariuszy do kampanii przed majowymi wyborami do europarlamentu. Plakat promujący akcję wzbudził zainteresowanie internautów. "Wybrać sobie mejla: trzypijaki!?????? Buahahahahahahahahaha! No, miszcz!" - napisał Andrzej Saramonowicz, odnosząc się do adresu mailowego, na który można przesyłać zgłoszenia do pomocy w kampanii.

Jadł surowe mięso z głowy świni podczas wegańskiego festiwalu. Pokazał nagranie

Niektórzy z nas byli kiedyś weganami i zachorowali z tego powodu - powiedział mężczyzna nazywający siebie w internecie Sv3rige, tłumacząc, dlaczego protestował w czasie wegańskiego festiwalu w Wielkiej Brytanii, jedząc surowe mięso z głowy świni. - Ludzie, którzy na co dzień jedzą mięso, mówili, że ten oburzający spektakl zachęcił ich do rezygnacji z niego - komentuje akcję szef festiwalu Tim Barford.

"Wygląda jak g***o, ale ratuje mi życie". Kampania ministerstwa budzi kontrowersje

To jest żenujące, głupie i seksistowskie ze strony ministra transportu, sprzedawać swoją politykę przy użyciu nagości - skomentowała nową kampanię niemieckiego ministerstwa transportu i infrastruktury cyfrowej europosłanka Maria Noichl z Socjaldemokratycznej Partii Niemiec. Akcję pod hasłem "Wygląda jak g***o, ale ratuje mi życie”, wzywającą rowerzystów do używania kasków, promują zdjęcia modelek i modeli w bieliźnie i kaskach na głowach.