Masz problem? Zadzwoń! Kolejowe call center 24/7

Nowy Call Center w KM
Źródło: Dawid Krysztofiński/ tvnwarszawa.pl

22 364 44 44 – wszyscy podróżujący pociągami Kolei Mazowieckich powinni zapamiętać ten numer. – To nowa infolinia dla pasażerów, którzy będą mogli w każdej chwili otrzymać pełną informację na temat konkretnego połączenia, zdarzenia czy problemu – mówi Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego.

We wtorek rano odbyła się specjalna konferencja, na której marszałek województwa mazowieckiego wraz z prezesem zarządku Kolei Mazowieckich oraz przedstawicielami Polcomtelu poinformowali, że obowiązuje nowy numer infolinii dla pasażerów.

Pod tym numerem, podróżni przez całą dobę będą mogli uzyskać informacje na temat bieżących utrudnień, rozkładu jazdy, cen biletów, czy aktualnych ofert. Informacji udzielą pracownicy nowootwartego call center w Warszawie.

24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Na chwilę obecną funkcjonuje 7 stanowisk, z których dwa poza Warszawą - w Siedlcach i Radomiu. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo. W każdej chwili, podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając odpowiedni numer z klawiatury telefonu. Rozmowy są nagrywane.

– Od początku działalności spółki inwestujemy w jej rozwój. Otwarcie Call Center to inwestycja w jakość i dobre relacje z pasażerami – mówi Artur Radwan, Prezes Zarządu Spółki Koleje Mazowieckie – Nasi podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale także zakupić bilet przez telefon komórkowy.

Nowy Call Center w KM

Przetestowaliście infolinię? Okazała się pomocna? Dzielcie się swoimi opiniami publikując je na tvnwarszawa.pl, w Kontakcie24 lub pisząc na warszawa@tvn.pl.

as//ec

Czytaj także: