Przez siedem godzin pasażerowie PKP mieli problem z kupnem biletów na Dworcu Centralnym. Jak poinformowała nas przedstawicielka Intercity, doszło do awarii systemu sprzedaży.
O sprawie powiadomił nas widz. Jak napisał, w sobotę wieczorem na Dworcu Centralnym, miał problem z kupnem biletu. "Padł system PKP, sprzedają bilety tylko na 3 godziny do przodu, doświadczyłem awarii osobiście przed chwilą" - opisał.
O wyjaśnienia poprosiliśmy PKP Intercity. - Rzeczywiście, wczoraj około godziny 14 doszło do awarii systemu sprzedaży, czego wynikiem była utrudniona sprzedaż biletów w kasach - przekazała Marta Ziemska z biura prasowego spółki.
Jak dodała, wyjaśnieniem przyczyn awarii zajmują się informatycy PKP Intercity. - Pasażerowie w kasach otrzymywali poświadczenie, że biletu nie mogli kupić przez utrudnienia. Nabywali go u konduktora bez dodatkowej opłaty - zaznaczyła rzeczniczka. I dodała, że o godzinie 21 wszystko wróciło do normy.
W kwietniu na tvnwarszawa.pl informowaliśmy o utrudnieniach związanych z awarią trakcji:
Źródło: tvnwarszawa.pl
Źródło zdjęcia głównego: Mateusz Szmelter, tvnwarszawa.pl