Przy użyciu odpowiednich technik sprzedawcy są w stanie namówić konsumentów na kupno nawet najmniej potrzebnych rzeczy. Szczególnie podczas grupowych spotkań, na które jesteśmy zapraszani pod pretekstem darmowych konsultacji zdrowotnych czy kursów kulinarnych. Marketingowe chwyty zdradzał w TVN24 BiS Miłosz Brzeziński, psycholog i trener biznesu. Jak wyjaśniał, najsprytniejsi sprzedawcy mają swoje sposoby nawet na sceptyków. - Jeżeli my nie jesteśmy w grupie, to zdaje się jesteśmy wtedy mniej podatni. Cała idea polega na tym, żeby na sali było więcej osób, wszystkie dobrze się czuły. I prędzej czy później, większość z tych osób zacznie mieć wątpliwości. A nam chodzi o to, żeby tylko kilka z nich coś kupiło - mówił. W programie "Biznes dla Ludzi" TVN24 BiS używał najróżniejszych technik, żeby sprzedać Robertowi Staniewiczowi komplet garnków.