Andy Warhol czy Salvador Dalí to tylko kilku wybitnych artystów, którzy do tej pory współpracowali z ikoniczną marką wody mineralnej PERRIER. Grono powiększyło się właśnie o kolejnego twórcę: ikonicznego japońskiego artystę Takashiego Murakamiego, który zaprojektował butelki dla marki. Z okazji wprowadzenia edycji limitowanej PERRIER x MURAKAMI w Polsce w Warszawie powstał specjalny mural, stanowiący niepowtarzalne tło do zdjęć "selfie".
Francuska marka gazowanej naturalnej wody mineralnej PERRIER od ponad wieku współpracuje z najbardziej znanymi artystami na świecie. Teraz PERRIER po raz kolejny udowadnia, że nie boi się odważnych, artystycznych kreacji i docenia rolę sztuki przy tworzeniu nowych produktów oraz wprowadza nowe, limitowane edycje wody w butelkach, na których znajdziemy kolorowe ornamenty, "uśmiechnięte" kwiaty oraz charakterystyczne postaci Kaikai i Kiki, znane z prac Takashiego Murakamiego.
Takashi Murakami to jeden z czołowych japońskich artystów współczesnych, niekiedy określany nawet mianem "japońskiego Warhola". Jest autorem wielu dzieł, w tym obrazów, rzeźb oraz filmów. Inspiracje czerpie z tradycyjnego malarstwa japońskiego, science fiction, anime, a jego twórczość łączy wątki popkultury, historii i sztuki. Jego prace wystawiane były na całym świecie. Popularność przyniosły mu także współprace z topowymi markami modowymi jak Louis Vuitton czy Vans, a także z muzykami Kanye Westem czy Pharrellem Williamsem.
Limitowana edycja PERRIER x MURAKAMI została wprowadzona w ponad 20 krajach na całym świecie, a w Polsce dostępne są trzy warianty: w szklanych butelkach o pojemności 0,33 L i 0,75 L oraz w butelce PET o pojemności 1 L. Z okazji wprowadzenia limitowanej edycji, w Warszawie przy ul. Parkingowej 21 stworzono specjalny artystyczny mural, który może stanowić wyjątkowe spotkanie ze sztuką, ale też świetne tło do zdjęć "selfie". Ten wyjątkowy "selfie spot" PERRIER x MURAKAMI będzie dostępny do 15 lipca, a zdjęcia już teraz można obejrzeć na Instagramie Perrier Polska.
"Mamy nadzieję, że ta współpraca, zainspirowana popowym i kolorowym wszechświatem Takashiego Murakamiego oraz kreatywnym duchem PERRIER, zwiększy dostępność sztuki dla jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie" – mówi Paul Cordina, globalny dyrektor komunikacji marki PERRIER.
PERRIER zachęca swoich konsumentów do twórczego działania, sięgania po nieszablonowe rozwiązania oraz odkrywania swojego potencjału, który jest w każdym z nas. Liczy się to, żeby rozwijać swoją kreatywność i obcować ze sztuką w taki sposób, jaki jest dla nas najlepszy, a także dobrze się bawić przy poznawaniu nowych rzeczy. Jednym ze sposobów na pobudzenie swojej kreatywności jest poszukiwanie sztuki w codziennym życiu. Sztuka jest obecna dookoła nas, wystarczy się rozejrzeć, by dostrzec ją tak naprawdę wszędzie i czerpać z niej inspirację. Graffiti na ulicznym murze, rzeźba na miejskim placu, wyjątkowa kompozycja kwiatów na balkonie, grający na skrzypcach muzyk na Starówce czy mural taki jak PERRIER x MURAKAMI to tylko kilka przykładów.