Twitter

Twitter

Zachwyceni obfitym śniegiem mieszkańcy Bostonu wymyślili nowe wyzwanie. Boston Blizzard Challenge polega na nagraniu skoku z okna w śnieżną zaspę. Potem oczywiście trzeba się pochwalić wyczynem w mediach społecznościowych. Burmistrz Bostonu zaapelował o zaniechanie tych "głupich i niebezpiecznych" ewolucji.

Amerykański komik zachęcił internautów do wsparcia jego pomysłu, aby maskotka Jeff Chore Płuco stała się "nową twarzą" producenta papierosów. Zwrócił tym samym uwagę na koncern tytoniowy, który m.in. na opakowaniach papierosów nie informuje o zagrożeniach związanych z paleniem. Internauci tłumnie wsparli akcję. Hashtag #JeffWeCan w ostatnich dniach jest jednym z najczęściej wyszukiwanych w USA.

Jednym z pomysłów Janusza Palikota na kampanię jest rozmowa z ludźmi i debaty z pozostałymi kandydatami na urząd prezydenta Polski. W poniedziałek polityk Twojego Ruchu przez godzinę odpowiadał na pytania zadawane mu przez internautów na Twitterze. Zainteresowani pytali m.in. o wygraną w wyborach i katastrofę smoleńską.

Śledząc nasze konta w serwisach społecznościowych błyskawicznie otrzymacie wszystkie najważniejsze informacje z Polski i ze świata. Pokażemy Wam najlepsze zdjęcia i najciekawsze wideo. Konta TVN24, TVN24 Biznes i Świat, Kontaktu 24, TVN Meteo, TVN Warszawa i SPORT.TVN24.pl można obserwować nie tylko na Facebooku, Google Plus i Twitterze, teraz też na Instagramie i w serwisie Pinterest.

Indonezyjski duchowny islamski Felix Siauw potępił selfie. Uznał, że robienie tego typu zdjęć, szczególnie przez muzułmanki, jest przejawem arogancji. Więcej - stanowi grzech. Na tę krytykę internauci - w tym muzułmańskie kobiety - odpowiadają, zamieszczając w sieci swoje zdjęcia. Ze specjalną dedykacją dla Siauwa.

Organizacja charytatywna Jo's Cervical Cancer Trust zorganizowała akcję, która ma na celu podnieść świadomość kobiet dotyczącą raka szyjki macicy. Kampania #SmearForSmear ma zachęcić kobiety do regularnych badań cytologicznych. Akcja wspierana jest przez kobiety i mężczyzn, którzy w sieci udostępniają swoje zdjęcia z rozmazaną na twarzy szminką.

Po ostrzelaniu przez separatystów autobusu na wschodniej Ukrainie, w którym zginęło 12 cywilów, w mediach społecznościowych pojawił się hashtag #JeSuisVolnovaha (Jestem Wołnowacha). Jest on wzorowany na #JeSuisCharlie (Jestem Charlie), poprzez który ludzie solidaryzowali się z zaatakowaną przez zamachowców Francją. Obywatele Ukrainy chcą tym samym zwrócić uwagę świata na trwający od dawna konflikt, w którym giną cywile.

W mediach społecznościowych zawrzało. Kolejny raz za sprawą Madonny i jej nowego krążka "Rebel Heart". Pomysł internautów na przerabianie okładki płyty, tak jej się spodobał, że najciekawsze prace udostępnia na swoich profilach w serwisach społecznościowych. Jednak przeróbki, do których wykorzystano zdjęcia Nelsona Madeli i Martina Luthera Kinga Jr., wywołały kontrowersje.

10 marca ma odbyć się premiera nowej płyty Madonny. Twarz artystki na okładce albumu "Rebel Heart" jest ciasno spętana sznurkiem. Na ruch ze strony internautów nie trzeba było długo czekać. Szybko zaczęli przerabiać okładkę najnowszego albumu amerykańskiej gwiazdy.

#WyboryEuropy, #CzasDecyzji, #PKW to jedne z bardziej popularnych polskich hashtagów w 2014 roku. Jednak nie tylko tematy polityczne królowały w mediach społecznościowych. Duże zainteresowanie wywołali fani Legii Warszawa hashtagiem #NiechWygraFutbol. Coś od siebie dorzucili też polscy raperzy organizując akcję #Hot16Challenge.