Serwisy społecznościowe

Serwisy społecznościowe

#RoyalBaby zdobyło świat w kwadrans

Książęca para oczekuje kolejnego potomka - ten krótki komunikat Pałacu Kensington wywołał wczoraj lawinę komentarzy w sieci. Hashtag #RoyalBaby i specjalna mapa pozwalają śledzić, jak wiadomość o spodziewanym dziecku Kate i Williama rozprzestrzeniała się w mediach społecznościowych. W okamgnieniu obiegła wszystkie kontynenty.

"Kto trzyma nagie fotki w chmurze?!". Internet rozpalony zdjęciami gwiazd

Internet rozpalają zdjęcia, które miały wyciec z prywatnych kont amerykańskich celebrytek. Serwisy społecznościowe zalewają tysiące komentarzy, w których użytkownicy wyrażają współczucie wobec kobiet, ale też zastanawiają się, jak można być tak nieostrożnym. Spośród wielu gwiazd, których zdjęcia miały zostać skradzione, na razie głos zabrały nieliczne.

Historia pewnej wiadomości. "Chciałem zrobić w konia rosyjską propagandę"

Kiedy wtorkowym wieczorem użytkownicy Twittera zobaczyli wiadomość o treści #RussiaInvadedUkraine (Rosja zaatakowała Ukrainę), przesłaną z oficjalnego profilu ukraińskiego resortu spraw zagranicznych, w sieci zawrzało. Teraz okazuje się, że za komunikat odpowiada... białoruski student, a ministerstwo jedynie podało go dalej.

"36 zł? Nie wystarczy na zimne przystawki". Internet wyśmiał podwyżkę emerytur Tuska

Donald Tusk w swoim exposé poinformował, że minimalny wzrost rent i emerytur w 2015 roku wyniesie 36 zł. Decyzja premiera doczekała się szybkiej reakcji internautów. Jak zauważają, za tę kwotę w restauracji Sowa & Przyjaciele nie pozwolą sobie nawet na zimne przystawki, a dwugodzinny obiad, jakim raczyli się podsłuchani politycy, zjedzą po 40 miesiącach oszczędzania.

Obama i Putin nominowani do kubła zimnej wody

Barack Obama i Władimir Putin usłyszeli nominacje do Ice Bucket Challenge. Amerykański prezydent już odmówił wylania na głowę kubła zimnej wody, rosyjski nie odpowiedział. Wcześniej wyzwanie podjęli m.in. Mark Zuckerberg i Bill Gates.

Prawie pół miliona wyświetleń kampanii za 13 zł. Szacun tropików wyprzedany

400 tys. osób odwiedziło aukcję internetową "oleju do opalania" o nazwie Szacun tropików. Kto jednak doczytał opis produktu do końca, dowiedział się, że nie chodziło o biznes. - Nie mieliśmy żadnego budżetu na zbudowanie zasięgu - w rozmowie z tvn24.pl komentuje niebywały sukces kampanii społecznej przedstawiciel agencji Walk, która wykonała ją dla fundacji Integracja.