Media społecznościowe

Media społecznościowe

UOKiK kontra influencerzy. Koniec kryptoreklam w mediach społecznościowych

Influencerzy już nie raz udowodnili, że za odpowiednią stawkę są w stanie zareklamować wszystko. Część z nich zapomina oznaczać posty sprzedażowe jako reklamę. Interwencję w tej sprawie rozpoczął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Monika Celej sprawdziła, czy to będzie koniec kryptoreklamy w mediach społecznościowych.

Awaria Facebooka. Hegemon wywrócił się na skórce od banana

Nawet największa awaria w historii Facebooka, która zbiegła się w czasie z obciążającymi firmę zeznaniami jego byłej pracownicy przed amerykańskim Senatem, nie wyrządziła wielkich strat internetowemu molochowi. Kilka godzin przerwy w działalności mogło kosztować firmę nawet 140 mln dolarów, ale to orzeszki w porównaniu z jej codziennymi dochodami. Czy to oznacza, że Facebook jest nieśmiertelny?