Pięć osób zginęło w furgonetce. Oświadczenie firmy kurierskiej

W wypadku furgonetki zginęło pięć osób
Oświadczenie firmy kurierskiej w sprawie wypadku na S2
Źródło: TVN24
W wyniku tragicznego wypadku na trasie S2 na węźle Konotopa zginęło pięć osób, a trzy zostały ranne. Furgonetka była oklejona charakterystycznymi oznaczeniami InPostu, ale firma zaprzecza, że to jej auto. Teraz wyjaśnia, dlaczego "okleina nie została zdjęta z samochodu w momencie zakończenia współpracy w roku 2022".

Do tragicznego w skutkach wypadku na węźle Konotopa na trasie S2 doszło w nocy z środy na czwartek. Bus dostawczy uderzył w stojącego tira, który uległ awarii. Samochodem podróżowało osiem osób. Pięć z nich (trzy kobiety i dwóch mężczyzn) zginęło na miejscu. Kierowca oraz dwie pasażerki zostali zabrani do szpitala.

"Jadący w kierunku stolicy bus InPost uderzył w zaparkowanego TIR-a. Busem podróżowało 8 osób, 5 to ofiary śmiertelne, 3 zostały ranne" - przekazał rzecznik MSWiA Jacek Dobrzyński.

Oświadczenie firmy InPost

Po godzinie 9 otrzymaliśmy oświadczenie firmy kurierskiej InPost, której logotyp znajdował na rozbitym pojeździe.

"Składamy kondolencje i wyrazy współczucia rodzinom ofiar dzisiejszego wypadku. Samochód, który uczestniczył w dniu 15 maja 2025 roku, w pobliżu miejscowości Konotopa pod Warszawą w wypadku komunikacyjnym, nie jest w żaden sposób związany z InPost. Pilnie pracujemy nad ustaleniem, dlaczego - mimo obowiązujących umów - okleina nie została zdjęta z samochodu w momencie zakończenia współpracy w roku 2022" - poinformował nas Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy firmy InPost.

Czytaj także: