Jak zaznaczył ZDM, usterka nie dotyczy wszystkich parkomatów. Zarząd zachęca jednak do korzystania z innych form płatności – gotówką lub poprzez aplikację mobilną.
Uruchomiona została specjalna infolinia. Pod numerem 22 558 92 93 można uzyskać szczegółowe informacje oraz zgłosić konkretny parkomat, w którym występuje problem.
"Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu" - napisał ZDM.
Opłata za postój w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego w Warszawie pobierana jest od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni: 2 maja, 24 i 31 grudnia, w godzinach 8-20. Za pierwszą godzinę trzeba zapłacić 4,50 zł, drugą - 5,40 zł, trzecią – 6,40 zł, czwartą i kolejne godziny - po 4,50 zł.
Autorka/Autor: kz/b
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Tomasz Zieliński / tvnwarszawa.pl