Pas do zjazdu w kierunku Gdańska został wygrodzony betonowymi barierami. Blokują one również estakadę prowadzącą do Wilanowa. Białe strzałki na asfalcie zostały przekreślone żółtymi liniami, i prawy pas jest tu już tylko buspasem.
Drogowcy nie marnują czasu. - Na ślimaku w kierunku Mokotowa trwa już frezowanie asfaltu - relacjonuje Dawid Krysztofiński, reporter tvnwarszawa.pl.
W związku z zamknięciem estakad, autobusy linii 141 w kierunku Okęcia będą kursowały trasą objazdową: WITOLIN - al. Stanów Zjednoczonych – Wał Miedzeszyński – most Poniatowskiego – Wioślarska – Solec... - P+R AL. KRAKOWSKA.
Zamknięte estakady
Koniec prac w 2015 r.
W tej chwili powstają cztery ślimaki na lewym brzegu Wisły, po południowej stronie Trasy, oraz jeden na prawym brzegu (łączy ul. Wał Miedzeszyński z Trasą Łazienkowską z północy na zachód).
Ostatnie dwie estakady przeznaczone do przebudowy – wjazdowe w kierunku centrum od strony Wilanowa i Żoliborza – będą zamykane i rozbierane na przełomie lutego i marca. Od tego momentu nie będzie żadnego połączenia Trasy Łazienkowskiej z Wisłostradą.
Łącznie wyburzonych i zbudowanych od nowa zostanie dziewięć łącznic – jedna na prawym brzegu i osiem przy Torwarze. Przez około 6 miesięcy wszystkie estakady przeznaczone do przebudowy będą wyłączone z ruchu.
Wszystkie prace mają zakończyć się w kwietniu 2015 r. Koszt wyniesie ok. 31 mln zł.
Mówi Małgorzata Gajewska ze ZMID
Tak wyglądało burzenie estakad łączących Wał Miedzeszyński z Trasą Łazienkowską:
lata/roody
Burzą kolejną estakadę