Tyko do końca miesiąca sprawy związane z parkowaniem będzie można załatwiać we wszystkich dotychczasowych punktach obsługi. Później dwa zostaną zamknięte."Od blisko dwóch miesięcy sprawy związane z parkowaniem można załatwić już nie tylko w siedzibie ZDM przy ul. Chmielnej 120 czy w Urzędzie Dzielnicy Śródmieście (ul. Nowogrodzka 43), ale także w wybranych Punktach Obsługi Pasażerów prowadzonych przez Zarząd Transportu Miejskiego" – przypomina Zarząd Dróg Miejskich.
Zostaną POPy
Te punkty to metro Dworzec Wileński, metro Świętokrzyska, ZTM przy ul. Żelaznej 61, metro Rondo ONZ. Zarząd Dróg Miejskich zapewnia, że to dogodne lokalizacje i działają w przystępnych godzinach (07.00-20.00, POP Rondo ONZ 12.00-19.00).I teraz czas na zmiany. Od 2 listopada punkty ZDM przy ul. Chmielnej 120 i ul. Nowogrodzkiej 43 zostaną zamknięte. Pozostaną cztery Punkty Obsługi Pasażera ZTM (ten przy ul. Żelaznej 61 tylko do 30 listopada).W POP można załatwiać sprawy związane z wydawaniem abonamentów mieszkańca, zgłaszać reklamacje dotyczące naliczonych opłat za parkowanie lub opłat dodatkowych za brak opłaty parkingowej.
Jak podaje ZDM, sprawy związane z wydaniem Karty N+, Karty Honorowej i Karty Powstańca będzie można nadal załatwiać w siedzibie ZDM przy ul. Chmielnej 120.
ZOBACZ TEŻ NOWĄ APLIKACJĘ, KTÓRA UŁATWI PARKOWANIE:
ran/mś
Nowa aplikacja ułatwi parkowanie
Źródło zdjęcia głównego: ZDM