ZTM obiecywał, że nowe bilety po podwyżce będą łatwo dostępne. Do dystrybucji skierował - jak mówi Igor Krajnow, rzecznik ZTM - 4,5 miliona. Jak zapowiadali urzędnicy, będzie je można kupić u kierowców, w biletomatach i punktach sprzedaży. Bilety można kupić również przez internet lub za pomocą sms.
Gotowi na podwyżkę
Kilku internautów poinformowało tvnwarszawa.pl, że mieli problem z zakupem nowych biletów, m.in. na Pięknej. W punktach sprzedaży oraz automatach, które sprawdziliśmy, bilety są jednak dostępne.
- Ja już od czwartku jestem przygotowany na podwyżkę – mówił nam kioskarz z ul. Dobrej. Jak dodał, jeszcze przed weekendem pasażerowie pytali o nowe bilety i kupowali je. – Wciąż najpopularniejsze są 20-minutowe i jednorazowe – informuje przedsiębiorca.
Podobnie w kioskach na ul. Pięknej. – Bilety są od samego rana, żadnych nie brakuje. Najchętniej ludzie kupują 20-minutowe – opowiadał w jednym z nich sprzedawca.
Tak samo na Żoliborzu, na ul. Krasińskiego. W sumie na siedem kiosków, które odwiedziliśmy, we wszystkich były nowe bilety.
Także u kierowców miejskich autobusów, z którymi rozmawialiśmy, pasażerowie mogą kupić bilety bez problemu. – We wszystkich autobusach są i od rana je sprzedajemy – zapewniał kierowca ze 171.
CZYTAJ WIĘCEJ O PODWYŻCE CEN BILETÓW
Będziesz miał problem? Zgłoś to
Pasażerowie mogą zgłaszać wszelkie nieprawidłowości dotyczące sprzedaży biletów w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM, poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej ZTM oraz pod numerem infolinii 22 194 - 84.
Jeśli w Waszej okolicy jest problem z kupnem biletów, piszcie też na warszawa@tvn.pl lub publikujcie informacje w Kontakcie 24.
par/mz//ec