"Osoby, które chcą wyrobić Warszawską Kartę Miejską lub wgrać na nią uprawnienia Karty Warszawiaka, mogą to załatwić on-line, w Elektronicznym Punkcie Obsługi Pasażerów (e-POP). Elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów jest dostępny pod adresem e-pop.wtp.waw.pl" - poinformował ZTM.
Pilotaż
Za pośrednictwem portalu można umówić się na spotkanie informacyjne dotyczące komunikacji miejskiej w stolicy, a także złożyć wnioski o kartę miejską i wgrać uprawnienia Karty Warszawiaka. Jak informuje ZTM, przy składaniu w e-POP wniosku o wydanie karty mieszkańcy mogą wybrać, w jaki sposób odebrać dokument. Można to zrobić w Punktach Obsługi Pasażerów lub zamówić wysyłkę. W przypadku wysyłki, konieczne jest spotkanie on-line przy wykorzystaniu aplikacji Microsoft Teams, podczas którego zostanie zweryfikowana tożsamość oraz dokumenty niezbędne do wydania uprawnień.
Zarząd Transportu Miejskiego zachęca do korzystania z e-POP oraz dzielenia się opiniami i sugestiami na jego temat. Uwagi można wysyłać na adres: opinie@ztm.waw.pl. "E-POP ma charakter pilotażowy, a uwagi i opinie pozwolą na jego dalszy rozwój i rozbudowę o kolejne funkcje" - przekazał ZTM.
W Warszawie działają 23 stacjonarne Punkty Obsługi Pasażerów. Zlokalizowane są głównie na stacjach metra i dworcach. W miejscowościach podwarszawskich kartę miejską można zakodować w Punktach Kodowania Biletów.
Autorka/Autor: kz/r
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: ZTM