Estakady i tunele, które złożą się na cały węzeł, będą oddane do użytku później. Jeszcze w tym roku drogowcy dokończą budowę tunelu dla kierowców jadących prosto Alejami Jerozolimskim. Z kolei ci, którzy będą jechać z Pruszkowa na Mokotów lub w przeciwną stronę, będą mieli do dyspozycji estakady nad całym węzłem.
Oba elementy zostaną oddane do użytku, jeżeli GDDKiA do końca roku wyrobi się z budową części węzła Salomea, do strony węzła Łopuszańska. - Jest to konieczne, bo oba węzły trzeba ze sobą połączyć - tłumaczy Agata Choińska, rzeczniczka prasowa Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych.
Inwestycja przy Łopuszańskiej obejmuje również budowę, chodników, ekranów akustycznych oraz ścieżek rowerowych o łącznej długości 3 km.
Prace na węźle Łopuszańska podglądaliśmy pod koniec sierpnia - zobacz film.
bf/roody