Wracają kolejne Punkty Obsługi Pasażera

Punkt Obsługi Pasażerów (zdjęcie ilustracyjne)
Punkt Obsługi Pasażerów (zdjęcie ilustracyjne)
Źródło: WTP
Zarząd Transportu Miejskiego poinformował o wznowieniu działania dwóch Punktów Obsługi Pasażera. Od wtorku otwarte będą POP-y na Lotnisku Chopina i w Centrum Handlowym Blue City.

W trakcie pandemii spadła liczba pasażerów w pojazdach komunikacji miejskiej. Zarząd Transportu Miejskiego ograniczył również liczbę działających Punktów Obsługi Pasażerów, które funkcjonują w reżimie sanitarnym oraz w jednozmianowym trybie pracy.

"Przy planowaniu harmonogramu działania punktów trzeba było też uwzględnić możliwości kadrowe, które były ograniczone. Teraz sytuacja wraca powoli do normy i od 4 maja do pracy wracają kolejne dwa punkty " – czytamy w komunikacie na stronie Warszawskiego Transportu Publicznego.

Od wtorku, 4 maja działalność wznowią POP-y: na Lotnisku Chopina, gdzie będzie można załatwić swoje sprawy od poniedziałku do piątku, w godzinach 7–16 oraz w w CH Blue City czynnym od poniedziałku do soboty w godzinach 11-19.30.

ZTM przypomina, że od 25 kwietnia czynny w dni powszednie od 11 do 20 jest POP przy stacji linii M2 Trocka.

Na tvnwarszawa.pl informowaliśmy również o tym, jak wygląda stacja Warszawa Gdańska po przebudowie:

wwagdanska
Stacja Warszawa Gdańska po przebudowie
Źródło: Mateusz Szmelter / tvnwarszawa.pl
Czytaj także: