Do funkcji znanej z portali i przeglądarek internetowych odwołuje się nowa reklama Warszawy, adresowana do zagranicznych gości. Kampania jest związana z objęciem przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
"Add to favourites" (dodaj do ulubionych) – tym hasłem Warszawa wita na lotnisku im. Fryderyka Chopina zagranicznych gości przybywających na spotkania związane z przewodnictwem Polski w Radzie Unii Europejskiej.
"You are wrong"
Przewrotny opis Warszawy zaczyna się od słów "You are wrong..." (mylisz się).
- Mylą się Ci, którzy uważają, że Warszawa to tylko miejsce unijnych spotkań. To miasto o bogatej historii, dorobku kulturalnym, pełne pasji, gościnne i europejskie. Miasto, w którym warto pozostać na dłużej - przekonuje stołeczny Ratusz.
Przewodnik i spot
Jak informują urzędnicy, z myślą o wzmożonych przyjazdach urzędników europejskich i turystów powstał Warszawski Informator Europejski – specjalne wydawnictwo w języku angielskim zawierające informacje o mieście, słowniczek podstawowych słów i zwrotów oraz krótki komiks historyczny. Do informatora dołączone zostały: miniprzewodnik turystyczny oraz komplet pocztówek.
Miasto przygotowało też spot promocyjny z udziałem warszawskich pomników - Syrenki i Fryderyka Chopina oraz Anioła Gabriela z Budapesztu, który można obejrzeć w komunikacji miejskiej, oraz wystawę "Warszawa - miasto ludzi wolnych". Można ją oglądać u zbiegu Traugutta i Krakowskiego Przedmieścia do 31 lipca 2011r.
mz
Zobacz krótki spot promocyjny z warszawskimi pomnikami:
Źródło zdjęcia głównego: | Newspix