Dodaj Warszawę do ulubionych

fot. Urząd Miasta
fot
Źródło: | Newspix
Do funkcji znanej z portali i przeglądarek internetowych odwołuje się nowa reklama Warszawy, adresowana do zagranicznych gości. Kampania jest związana z objęciem przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

"Add to favourites" (dodaj do ulubionych) – tym hasłem Warszawa wita na lotnisku im. Fryderyka Chopina zagranicznych gości przybywających na spotkania związane z przewodnictwem Polski w Radzie Unii Europejskiej.

"You are wrong"

Przewrotny opis Warszawy zaczyna się od słów "You are wrong..." (mylisz się).

- Mylą się Ci, którzy uważają, że Warszawa to tylko miejsce unijnych spotkań. To miasto o bogatej historii, dorobku kulturalnym, pełne pasji, gościnne i europejskie. Miasto, w którym warto pozostać na dłużej - przekonuje stołeczny Ratusz.

Przewodnik i spot

Jak informują urzędnicy, z myślą o wzmożonych przyjazdach urzędników europejskich i turystów powstał Warszawski Informator Europejski – specjalne wydawnictwo w języku angielskim zawierające informacje o mieście, słowniczek podstawowych słów i zwrotów oraz krótki komiks historyczny. Do informatora dołączone zostały: miniprzewodnik turystyczny oraz komplet pocztówek.

Miasto przygotowało też spot promocyjny z udziałem warszawskich pomników - Syrenki i Fryderyka Chopina oraz Anioła Gabriela z Budapesztu, który można obejrzeć w komunikacji miejskiej, oraz wystawę "Warszawa - miasto ludzi wolnych". Można ją oglądać u zbiegu Traugutta i Krakowskiego Przedmieścia do 31 lipca 2011r.

mz

Zobacz krótki spot promocyjny z warszawskimi pomnikami:

Czytaj także: