Pierwsze sygnały od internautów o problemach z zakupem nowych biletów pojawiły się już we wtorek. Kolejne docierają do tvnwarszawa.pl od rana.
Będziesz miał problem? Zgłoś to
Pasażerowie mogą zgłaszać wszelkie nieprawidłowości dotyczące sprzedaży biletów w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM, poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej ZTM oraz pod numerem infolinii 22 194 - 84.
– Wczoraj i dziś dostaliśmy kilkanaście skarg. Nasi pracownicy weryfikują wszystkie sygnały o kłopotach z kupnem nowych biletów. Dotyczą one m.in.: ul. Krakowskie Przedmieście i ul. Grochowskiej – zapewnia Andrzej Skwarek.
Jak tłumaczy Skwarek, biletów brakuje w punktach, gdzie właściciele sami zaopatrują się w bilety w hurtowni. – Tam, gdzie są podpisane odpowiednie umowy takich problemów nie powinno być – przekonuje i przypomina, że to nie ZTM dostarcza bilety do punktów sprzedaży. – My przekazaliśmy do hurtowni 4,5 mln nowych biletów – dodaje.
Internauci piszą także o kłopotach z biletomatami:
- To już pytanie do Mennicy, która odpowiada za te urządzenia. Słyszałem tylko o jakichś problemach z połączeniem internetowym – odpowiada Skwarek.
Kolejki przed kasami
ZTM musi sobie poradzić z jeszcze innym problemem – kolejkami pasażerów, którzy chcą zwrócić stare bilety. Jak pisze "Życie Warszawy", we wtorek w południe w punkcie obsługi klientów na stacji Metro Ratusz kłębił się prawdziwy tłum. Pasażerowie skarżyli się dziennikarzom gazety, że zwroty przyjmowane straych biletów są tylko w jednym okienku. – Można je oddawać we wszystkich okienkach. Pasażerowie powinni się tego stanowczo domagać – twierdzi na łamach "ŻW" Igor Krajnow, rzecznik ZTM.
W środę na stacji metra Marymont uruchomiono dodatkowy punkt, gdzie można zwracać stare bilety. Znajduje się w pawilonie handlowym, tuż obok POP ZTM Młociny.
par/ec