W niedzielę rano internauci poinformowali na platformę Kontakt24 o awarii strony internetowej PKO BP. Jak mówił o godzinie 11 pracownik banku, nie działał serwis telefoniczny i internetowy. Pracujący nad problemem informatycy zdołali go usunąc do godziny 12.15.
Pierwsza informacja o problemach z funkcjonowaniem systemów pojawiła się około godziny 9:10.
Ograniczona funkcjonalność
Z powodu awarii niemożliwe było przez kilka godzin zalogować się do swojego konta przez stronę internetową banku i wykonywać na nim żadnych operacji.
Nie funkcjonowała również usługa telefoniczna, nie można było aktywować kart i zmieniać kodów dostępowych do kont.
Bankomaty cały czas działały normalnie. Nie została też ograniczona funkcjonalność kart bankowych, wszystkie transakcje nimi wykonane zostały normalnie zaksięgowane.
Źródło: Kontakt TVN24, tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Kontakt TVN24