Pokazy Victoria's Secret po ponad 20 latach znikają z ekranów telewizyjnych - zdecydował dyrektor naczelny firmy, Leslie Wexner. Jak wyjaśniał, po "świeżym spojrzeniu na wszystkie aspekty biznesu" zdecydował, że marka "musi ewoluować i zmieniać się".
Pokazy Victoria's Secret mają w sobie ogromną dawkę seksapilu, piękna kobiecego ciała i blasku klejnotów. Co roku oglądaliśmy spektakl modowy na najwyższym poziomie z udziałem top modelek i gwiazd muzyki pop.
Po 20 latach pokazy Victoria's Secret znikają z telewizji
Pokaz Victoria's Secret od lat przyciągał miliony widzów przez telewizory. Jak się jednak okazuje, w Stanach Zjednoczonych zainteresowanie tą imprezą telewizyjną gwałtownie spadło. Między innymi właśnie dlatego firma L Brands, właściciel Victoria's Secret, ogłosiła rozstanie z dotychczasową formą promocji odzieżowej marki.
Dyrektor naczelny firmy Leslie Wexner zaznaczył w notatce prasowej, że marka "musi ewoluować i zmieniać się, żeby dojrzewać". Stwierdził, że transmitowanie pokazów w telewizji "nie jest odpowiednie" i poinformował, że opracowywany jest "nowy rodzaj imprezy" wykorzystujący inne platformy. Nie zdradził jednak żadnych szczegółów.
Autor: ads/tr / Źródło: tvn24.pl, New York Times
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock