Tramwaje Warszawskie wprowadziły nową organizacja ruchu na skrzyżowaniu Banacha i Grójeckiej. Zmiany dają się we znaki kierowcom. Stoi ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku.
We wtorek rano na miejsce pojechał nasz reporter. - Nowa organizacja ruchu najbardziej daje się we znaki kierowcom jadącym ul. Bitwy Warszawskiej 1920 od strony Al. Jerozolimskich. Korek utworzył się od ronda Zesłańców Syberyjskich - relacjonuje Artur Węgrzynowicz. - Korek utworzył się także na ul. Grójeckiej, w kierunku centrum.
Nowa organizacja ruchu
W nocy z poniedziałku na wtorek z ruchu wyłączony został środek skrzyżowania oraz po jednym pasie każdej jezdni ul. Grójeckiej, wzdłuż torowiska.
Kierowcy chcący wjechać w ul. Banacha od strony pl. Narutowicza lub Dw. Zachodniego, mogą skorzystać z tymczasowej jezdni, która omija teren budowy.
Nie można natomiast skręcić z ul. Grójeckiej w lewo, w Bitwy Warszawskiej 1920 roku ani z ul. Banacha w lewo, w Grójecką (w stronę Okęcia). Tę drugą relację można pokonać ulicami Pawińskiego i Dickensa.
Zmiany w komunikacji
Od 18 do 21 sierpnia autobusy linii 136, 167, 172, 186, 191, 521 oraz N43 objeżdżają plac budowy przez zawrotkę pomnika Barykady Września.
154 w kierunku Bemowa jeździ ulicą Kopińską. 414 w kierunku Bródna kursuje Białobrzeską i Bitwy Warszawskiej 1920 roku, omijając całkowicie remontowane skrzyżowanie. Obie linie mają zmienione rozkłady.
N01 w kierunku Ursynowa jeździ przez zawrotkę na wysokości pomnika, a w kierunku Nowodworów omija skrzyżowanie ulicami Dickensa i Białobrzeską.
Autobusy zastępczej linii Z-9 w kierunku pl. Narutowicza przejeżdżają przez skrzyżowanie prosto, bez zawrotki na Banacha.
Zobacz tłok w komunikacji miejskiej na placu Narutowicza:
r