Sprzedaż biletów: Dworzec Wileński "najcenniejszy"

Warszawa

ZTMNajwięcej biletów sprzedano w punkcie na Dworcu Wileńskim

Zarząd Transportu Miejskiego podał, na jaką kwotę sprzedano bilety w Punktach Obsługi Pasażerów.

W sumie przez sześć miesięcy tego roku w POP-ach sprzedano bilety za ponad 53 milionów złotych.

"Pod względem wartości sprzedanych biletów, ranking otwierają dwa punkty na stacjach metra – Dworzec Wileński z biletami sprzedanymi za ponad 8,1 mln złotych i Centrum (5,8 mln złotych). Jako trzeci lokuje się punkt na dworcu Warszawa Centralna (5 mln złotych)" - czytamy w komunikacie zarządu.

ZTM doprecyzował, że w pierwszej dziesiątce znalazły się także: Dworzec Zachodni (3,6 mln złotych), Ratusz Arsenał (3 mln złotych), Politechnika (2,9 mln złotych), Dworzec Gdański (2,8 mln złotych) i Służew (2,6 mln złotych), Dworzec Wschodni (2,1 mln złotych) oraz Legionowo ze sprzedażą za prawie 2,2 mln złotych.

Przy okazji ZTM przypomniał, że punkt w Legionowie, podobnie jak te w Piasecznie i Łomiankach, zostały uruchomione we współpracy z lokalnymi samorządami, aby ułatwić mieszkańcom kodowanie biletów w ramach oferty Warszawa+.

21 punktów

Jak podał ZTM, w stolicy jest 21 POP-ów. Znajdują się w miejscach często odwiedzanych przez pasażerów – na stacjach metrach, dworcach, lotnisku i w centrum handlowym. Można w nich załatwić wszystkie formalności związane z Warszawskim Transportem Publicznym, czyli kupić bilety, wyrobić Warszawską Kartę Miejską, uzyskać informacje czy złożyć odwołanie od wezwania wystawionego za jazdę bez ważnego biletu.

"Pierwszy Punkt Obsługi Pasażerów otwarto w 2002 roku na stacji metra Świętokrzyska. Po nim pojawiły się kolejne – w 2003 roku na stacji Ratusz Arsenał i rok później na stacji Plac Wilsona" - przypomniał ZTM.

Na tvnwarszawa.pl pisaliśmy też o nowych trasach autobusów po otwarciu nowych stacji II linii metra:

mp/ran

Wiesław Witek o metrze na Targówek Mateusz Szmelter, tvnwarszawa.pl
wideo 2/2
Pozostałe wiadomości