"Od 2 września nazwa RWE Polska zostanie zmieniona na innogy Polska, a nazwa RWE Stoen Operator na innogy Stoen Operator" – czytamy w komunikacie firmy.
Dotychczasowe umowy z klientami firmy zachowują ważność. - Nie wystąpi konieczność aneksowania umów podpisanych z RWE Polska i RWE Stoen Operator. Zachowany zostanie dotychczasowy tryb, forma i częstotliwość korespondencji w sprawie bieżących rozliczeń – zapewnia biuro prasowe firmy.
Nie daj się oszukać
To bardzo ważna informacja dla wszystkich klientów firmy, zwłaszcza dla osób starszych, które mogą paść ofiarą oszustów.
O różnych niebezpiecznych sytuacjach informowaliśmy na tvnwarszawa.pl. Na Ursynowie, Pradze Północ i Targówku grupa osób chodziła po mieszkaniach, podszywała się pod pracowników RWE i proponowała fałszywe umowy.
– Nie odwiedzamy klientów w domach w celu zawierania ani przedłużania umowy. O akcjach wymagających wizyty naszego przedstawiciela klienci są uprzedzani – tłumaczyła wówczas rzeczniczka firmy Joanna Belza-Szewc.
Tak będzie i tym razem. W związku ze zmianą nazwy z RWE na innogy, klienci mogą spodziewać się nowego newslettera, informacyjnych maili i kampanii reklamowej, która planowana jest jesienią pod znanym warszawiakom hasłem "Miło Cię Widzieć".
Skąd zmiana?
Nowa nazwa łączy się ze zmianą struktury firmy. Jak informuje biuro prasowe, RWE połączyła w ramach jednej spółki działalność w obszarach odnawialnych źródeł energii, dystrybucji i sprzedaży detalicznej w Niemczech oraz za granicą.
Skąd pomysł na innogy? To połączenie dwóch słów: innowacyjność i nowe technologie. - Rynek energetyczny w przyszłości będzie zrównoważony, zdecentralizowany i cyfrowy – dokładnie taka jest nasza nowa marka - innogy – kolorowa, elastyczna, pełna energii i kreatywnych pomysłów – wyjaśnia Filip Thon prezes RWE Polska.
Logo firmy zawiera charakterystyczną dużą literę "i" oraz pełną nową nazwę – "innogy". Będzie występowało w różnych kolorach (m.in. różowym i zielonym), co ma symbolizować dynamikę i elastyczność.
kw
Źródło zdjęcia głównego: archiwum TVN24