Wystartowała ogólnopolska akcja „Czas Polskich Przedsiębiorców”, w ramach której Getin Leasing chce zwrócić uwagę na kluczową rolę przedstawicieli sektora MSP w rozwoju gospodarczym kraju. Osią kampanii jest spot promujący polskich przedsiębiorców, dostępny na dedykowanej platformie www.czasprzedsiebiorcow.pl
Według szacunków przywoływanych przez Getin Leasing, sektor MSP generuje niemal 50 proc. polskiego PKB. Małe i średnie firmy tworzą nowe miejsca pracy, coraz częściej odnoszą sukcesy poza granicami kraju, tutaj płacą podatki oraz inwestują miliardy złotych. Rosnąca rola spółek z tego sektora stała się inspiracją do hasła realizowanej przez Getin Leasing kampanii – „Czas Polskich Przedsiębiorców”. Wszystko wskazuje bowiem na to, że najbliższe lata będą należały właśnie do właścicieli małych i średnich firm, którzy będą umacniać swoją pozycję na krajowym, ale też międzynarodowym rynku. To także najwyższy czas, żebyśmy zaczęli dostrzegać ich rolę.
– Leasing to trudny rynek, zdominowany przez zagraniczne korporacje. Tymczasem w ciągu 5 ostatnich lat, startując prawie od zera, Getin Leasing stał się numerem jeden w leasingu pojazdów, pokonując dotychczasowego lidera. Jesteśmy jedyną polską firmą w TOP10 branży. Pragniemy uczynić to osiągnięcie symbolem sukcesu tysięcy polskich przedsiębiorców. Jesteśmy dumni, że dziś możemy stanąć pośród nich i powiedzieć: to jest nasz czas – Czas Polskich Przedsiębiorców – mówi Grzegorz Tracz, Prezes Zarządu Getin Leasing.
Nadchodzi czas polskich przedsiębiorców
W ramach zainicjowanej przez Getin Leasing akcji powstała strona www.czasprzedsiebiorcow.pl, za pomocą której można wyrazić swoje uznanie i poparcie dla wszystkich polskich przedsiębiorców. Osią projektu jest spot, które w prosty sposób pokazuje, jak ciężką pracę wykonują właściciele małych i średnich firm oraz jak ważną rolę pełnią w krajowej gospodarce. Po obejrzeniu filmu można wyrazić swoje wsparcie dla projektu i jego idei klikając w przycisk POPIERAM. W prosty sposób można również udostępnić film za pomocą mediów społecznościowych. To jednak nie wszystko. Jeśli do końca czerwca 30 tys. osób wyrazi kliknięciem swoje poparcie, spot zostanie jesienią wyemitowany w ogólnopolskiej telewizji.
Wyraź swoje poparcie na www.czasprzedsiebiorcow.pl