- Zobaczcie jak to zrobił Poznań! Zobaczcie Gdańsk, Lublin, Radzionków - domagają się internauci, którzy bardzo krytycznie ocenili spot promocyny stolicy. Warszawa zwykła mierzyć jednak wyżej, a prezydent mówiąc o mieście marzeń chętnie przypomina Londyn, w którym spędziła kilka lat.
Brytyjska stolica promuje się już w kontekście zbliżających się Igrzysk Olimpisjkich. Spot, który wypuściła musiał mieć znacznie większy budżet niż ten warszawski, ale motyw przewodni jest ten sam - bieg przez miasto. U Anglików nie ma efektów specjalnych, nie ma też erotycznego podtekstu. Jest za to sporo sportowych i kulturowych nawiązań, które powodują, że film ogląda się z przyjemnością - wyszukując odniesienia np. do Jamesa Bonda.
W tym wyścigu przez miasto Londyn niestety odsadza Warszawę co najmniej o kilka długości.
The Official London 2012 Olympics Film.'Sport At Heart' from Daryl Goodrich on Vimeo.