Rozpoczęła się budowa połączenia pieszo-rowerowego pomiędzy stacją drugiej linii metra Szwedzka a, czekającym na otwarcie, nowym przystankiem kolejowym Warszawa Targówek. Po zakończeniu inwestycji piesi i rowerzyści zyskają równy asfaltowy ciąg o szerokości trzech metrów, z dodatkowym oświetleniem.
ZDM we własnym zakresie opracował projekt budowy ciągu pieszo-rowerowego, który połączy wejście do stacji metra Szwedzka z przystankiem kolejowym Warszawa Targówek. Projekt jest realizowany przez miejski Zakład Remontów i Konserwacji Dróg. "Prace rozpoczynamy niezwłocznie po uzyskaniu pozwolenia na budowę, aby móc zakończyć je jak najszybciej. Inwestycja na granicy Pragi i Targówka realizowana jest również na granicy jesieni i zimy. Szybkość prac i termin ich zakończenia zależy w dużej mierze do pogody. Roboty nie powodują utrudnień w ruchu" - zapewniają stołeczni drogowcy.
I podkreślają, że założenia prac są proste. "Równy, asfaltowy ciąg dla pieszych i rowerzystów, o szerokości trzech metrów, powstanie od najbardziej wysuniętego na wschód wyjścia z metra, dalej będzie przebiegać wzdłuż zajezdni autobusowej 'Stalowa' i na tyłach centrum handlowego, a zakończy się przy północnym wejściu na przystanek kolejowy PKP Warszawa Targówek. Dodatkowo od przystanku kolejowego do okolic zajezdni planowany jest montaż oświetlenia" - opisuje ZDM w komunikacie.
Drogowcy podali też termin wyburzenia wiaduktów nad Agrykolą:
Źródło: tvnwarszawa.pl
Źródło zdjęcia głównego: ZDM