- Nie można wypłacić pieniędzy, nie można zapłacić w sklepie kartą i nie można zalogować się na konto - w nocy i rano pisali zdezorientowani internauci na Kontakt TVN24. Teraz system już działa. Awaria zaskoczyła także pracowników Inteligo - przyznaje rzecznik PKO BP i przeprasza klientów za utrudnienia.
O braku dostępu do kart i kont Inteligo dowiedzieliśmy się od internautów. Karty i konta nie działały od wczorajszego wieczora prawie do północy i potem między 6 a 9:30 rano. Na stronie internetowej Inteligo nie było żadnych informacji o przerwie technicznej.
Jeszcze dziś rano nawet nawet szef sekcji w infolinii Inteligo nie potrafił ocenić, jak długo może potrwać przerwa. Tłumaczył, że powodem są prace modernizacyjne.
Okazało się jednak, że powodem była awaria. - Nie poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach, bo awaria zaskoczyła także nas - tłumaczyła rzeczniczka PKO BP Izabela Świderek-Kowalczyk. Jak dodała, "trwa ustalanie przyczyn tej awarii".
Źródło: legia.com,zaglebie-lubin.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN24.pl