Punkt obsługi pasażera przy ulicy Senatorskiej jest nieczynny do odwołania. – Awaria okazała się tak poważna, że dalsze funkcjonowanie tego punktu stoi pod znakiem zapytania – powiedział w programie "Witaj Warszawo" Andrzej Skwarek, rzecznik prasowy ZTM.
Awaria to skutki poniedziałkowego pożaru w sąsiadującej z siedzibą Zarządu Transportu Miejskiego restauracji. Ucierpiała instalacja elektryczna w budynku przy Senatorskiej 37. Siedziba ZTM wraz z tamtejszym punktem obsługi pasażera wciąż jest bez prądu. Nie ma też internetu i telefonów.
We wtorek ZTM przywrócił możliwość wyrabiania kart we wszystkich punktach obsługi pasażerów ZTM. Z wyjątkiem nieczynnego do odwołania punktu przy Senatorskiej. Na tym nie koniec jednak kłopotów.
– Karty nie można wyrobić również przez internet – podkreśla Andrzej Skwarek, rzecznik prasowy ZTM.
Pasażerowie, którzy zamówili karty przez sieć wcześniej i jako miejsce odbioru wskazali Senatorską, od czwartku będą je mogli odebrać w punkcie przy stacji metra Marymont.
Nowa siedziba
Naprawa uszkodzonej sieci w biurze przy Senatorskiej jest utrudniona, bowiem ZTM nie jest właścicielem budynku. Najprawdopodobniej pożar przyspieszy przeprowadzkę spółki do nowej siedziby u zbiegu Żelaznej i Grzybowskiej.
- W najbliższych dniach bedziemy podejmować decyzję o przeprowadzce - wyjaśnia Skwarek.
Z obecnej siedziby ZTM ma się wyprowadzić najpóźniej do końca lutego. Na razie najważniejsze działy zostały tymczasowo przeniesione do budynku przy ul. Dzielnej.
Inne punkty są czynne
ZTM zaprasza pasażerów do pozostałych punktów obsługi pasażera: Metro "Centrum" paw. 2010B, Metro "Marymont" paw. 1012, Metro "Plac Wilsona" paw. 1002, Metro "Ratusz Arsenał" paw. 09, Metro "Swiętokrzyska" paw. 1000G, Metro "Młociny" (łącznik pom. P+R a stacją).
Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na infolinię ZTM (tel. 22 194 84) lub telefon do siedziby ZTM przy ul. Dzielnej 78 (22 636 36 80).
bf/par