Reklamy "będą cieszyć oko mieszkańców oraz gości"

Banner reklamowy na Euro
Banner reklamowy na Euro
Źródło: materiały prasowe
Tysiąc flag z logiem UEFA, wielkoformatowe reklamy, oklejone wiaty przystankowe z symbolami Mistrzostw Europy - rozpoczyna się wielkie oklejanie miasta na Euro 2012. "Warszawa przygotowała szereg elementów wizualnych, które będą cieszyć oko mieszkańców oraz gości przybywających na turniej do stolicy" – czytamy w komunikacie urzędu miasta.

To, z czym na co dzień ratusz stara się walczyć, czyli wielkie reklamowe płachty, na czas Euro 2012 są elementem pożądanym i "cieszącym oko". I tak miasto chwali się, że w ramach dekoracji zostanie powieszonych 11 siatek reklamowych o powierzchni 250 metrów kwadratowych każda.

Przerdzewiałe na wylot przystanki w Centrum zostaną "udekorowane". Na Pałacu Kultury i Nauki od ulicy Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej zawisną ogromne banery po 1100 metrów każdy.

Oklejone autobusy, dworce i lotnisko

Dekorowanie miasta na Euro 2012 już się rozpoczęło. Można spotkać autobusy i tramwaje z przyklejonymi reklamami mistrzostw. W najbliższych tygodniach rozpoczną się prace nad dekorowaniem Lotniska Chopina, dworców, okolic Pałacu Kultury i Nauki, oraz głównych tras dojazdowych na Stadion Narodowy.

1000 flag

Na słupach oświetleniowych głównych dróg powiewać będzie ponad tysiąc flag. Znajdą się na głównych trasach dojazdowych pomiędzy dworcami, lotniskiem, stadionem i Centrum Expo XXI. Niezorientowanym pomogą znaleźć właściwą drogę.

„Dzięki dekoracji mieszkańcy oraz przybywający goście będą mogli poczuć ducha zbliżających się mistrzostw” – pisze w komunikacie do mediów rzeczniczka ratusza.

Tak dziś wyglądają wiaty w centrum

mjc//ec

Czytaj także: