Awaria systemu. Nie można było płacić komórką za parkowanie

Problemy z aplikacją mobiParking
Problemy z aplikacją mobiParking
Źródło: Tomasz Zieliński / Tvnwarszawa.pl
Przez kilka godzin nie działał system płatności mobiParking. Nie można było zapłacić za parkowanie przez aplikację na komórce, ani za pomocą kodów SMS. Informacje dostaliśmy na Kontakt24.

Do awarii doszło w piątek około 10.30. - System zwraca komunikat, że jest niedostępny i prosi, aby spróbować później. Taka sytuacja trwa już od prawie 2 godzin - napisał po 12.00 na Kontakt 24 czytelnik o nicku kefir.

- Operator robi wszystko, żeby usterkę usunąć - zapewniała w rozmowie z tvnwarszawa.pl Karolina Gałecka, rzeczniczka Zarządu Dróg Miejskich.

Po południu poinformował, że o godz. 17 awaria została usunięta.

Zwrócą pieniądze

Gałecka zapewniła, że kierowcy, którzy nie mogli z powodu awarii wyłączyć naliczania płatności, będą mogli złożyć reklamację do operatora. Pieniądze zostaną im zwrócone.

su/lulu

Czytaj także: