Zmiany dotyczą na razie tylko jezdni w kierunku Marek. - Po 10.00 drogowcy zaczęli ustawiać znaki informujące o zwężeniu - relacjonował w piątek po 11.00 Tomasz Zieliński.
Lewy pas wyłączony będzie także w przeciwnym kierunku. - Na razie jest przejezdny powiedział po 11.00 reporter.
Jak zapewniła po 13.00 Agnieszka Stefańska, z warszawskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, nowa organizacja ruchu w obu kierunkach zostanie wprowadzona do końca dnia (piątek)
Utrudnienia wynikają z budowy podpór jednej z estakad. Zmiany obowiązywać będą do 6 listopada.
900 pracowników dziennie
Wielka inwestycja w stolicy, jaką jest przebudowa Trasy Armii Krajowej na odcinku od Modlińskiej do Powązkowskiej wraz z mostem Grota-Roweckiego rozpoczęła się w październiku 2013 roku i potrwa do października 2015 roku.
Jak informuje GDDKiA, średnio dziennie na budowie pracuje ok. 900 osób, w tym 520 pracowników fizycznych, 260 operatorów maszyn i 120 pracowników umysłowych.
Prace mają potrwać do jesieni 2015.
Zburzonych i odbudowanych zostanie 16 obiektów inżynierskich - 7 wiaduktów, 6 estakad, tunel pod Trasą AK wraz z przejściem dla pieszych. Wyremontowanych zostanie 29 obiektów - 11 wiaduktów, 9 estakad i 6 kładek i przejść dla pieszych. Powstanie 14 nowych, nieistniejących przed rozpoczęciem prac obiektów - m.in. półtunelowe ekrany akustyczne, nowy wjazd na Trasę AK z ul. Marymonckiej w kierunku Poznania.
Zmiany na trasie
Po około roku od rozpoczęcia inwestycji drogowcy udostępnili kierowcom połowę wyremontowanego mostu wraz z częścią Trasą AK. Rozpoczęła się przebudowa drugiej nitki.
Koniec części remontu
su/r