W poniedziałek po południu robotnicy zdejmowali płachty okalające budynek, wieczorem śladu po reklamach już nie było. Warszawiacy mogli na nowo oglądać odnowioną, przeszkloną elewację Centralnego.
Reklama wróci w czerwcu?
Dworzec zniknął za reklamami marki odzieżowej na początku grudnia. Wisiały miesiąc. Jak zapowiadał na początku grudnia zarządca dworca dwa razy w roku, w grudniu i w czerwcu, w formie aukcji ma być sprzedawane prawo do ekspozycji jednej marki na wszystkich dostępnych nośnikach zewnętrznych i wewnętrznych.
W pozostałych miesiącach pod reklamy używana ma być tylko część powierzchni. - To wszystko za duże pieniądze - zapowiadał Jacek Prześluga, ówczesny szef spółki Dworzec Polski, który później posadę stracił. Teraz nie wiadomo czy kolejarze wrócą do pomysłu opakowania dworca za pół roku.
Roczna wartość reklamowa dworca miałaby według wyliczeń kolejarzy wynosić cztery miliony złotych.
"Nie" dla reklam
W sondzie na tvnwarszawa.pl internauci w większości uznali, że opakowanie dworca nie podoba im się.
Głos zabrali też projektanci liftingu Centralnego. Zdecydowanie odcięli się od pomysłu, przekonywali też, że wiele z przestrzeni komercyjnych wciąż stoi pustych, a wieszanie reklamy to droga na skróty.
ran