Przed weekendem ZTM poinformował o rozpoczęciu konkursu "Jesienne biletobranie". W komunikacie podano, że do rozdania jest co najmniej 315 biletów 30-dniowych normalnych bądź ulgowych. Zwycięzcy będą dostawali bilety ważne w strefie pierwszej, drugiej lub pierwszej i drugiej - rodzaj będzie zależał od tego, jaki bilet mieli poprzednio zakodowany na karcie miejskiej.
Konkurs podzielono na dwa etapy. Pierwszy odbywa się w dniach 16-21 września, natomiast drugi wystartuje 18 października i potrwa do ostatniego dnia miesiąca.
"Do pierwszego etapu mogą przystąpić osoby, które na swojej Spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej lub innym nośniku będą miały zakodowany i aktywowany bilet kupiony nie wcześniej niż 1 września 2021 r. W przypadku drugiego etapu bilet długookresowy musi być kupiony i aktywowany nie wcześniej niż 1 października 2021 r." - podaje ZTM.
OGLĄDAJ TVN24 W INTERNECIE W TVN24 GO
Zasady konkursu ZTM
Każdego dnia ZTM o godzinie 9.00 będzie informować na stronie konkursu o porze rozpoczęcia rejestracji w danym dniu. Choć będą one różne, to zakończenie przewidziane jest codziennie na godzinę 23.59. W tym czasie pasażerowie powinni zgłaszać się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na dedykowanej do tego stronie www.jesiennebiletobranie.wtp.waw.pl. Należy podać 11-cyfrowy numer swojej karty miejskiej.
O rezultatach konkursu będzie decydowała "kto pierwszy, ten lepszy". "Zwycięzcy będą wyłaniani według kolejności prawidłowych zgłoszeń" - zaznacza ZTM. "Należy pamiętać, że każdy uczestnik może dokonać jednego zgłoszenia w czasie trwania całego konkursu" - dodano.
Po odbiór nagród należy zgłaszać się do Punktów Obsługi Pasażerów. Należy zabrać ze sobą kartę wskazaną podczas rejestracji, bo to na niej zostanie zakodowany nowy bilet.
Autorka/Autor: kk/b
Źródło: tvnwarszawa.pl
Źródło zdjęcia głównego: WTP