Internauci tvnwarszawa.pl ocenili reklamy, które informują o Euro 2012 w stolicy.
To jeden z pierwszych komentarzy. Internauci zwracają też uwagę, że nowe płachty giną w natłoku reklam i są nieestetyczne:
Ale reklamy nie wszystkich rażą. Wiele było głosów przychylnych tej formie promocji:
Reklamy na Euro 2012 - zobacz więcej zdjęć
Nadal można głosować w naszej sondzie, w której na razie przeważają zwolennicy reklam. To nieco ponad 50 procent głosów( dane z godz 06:50:
Płachta na byka?
Chociaż najwięcej osób przechodzi obok nich obojętnie, kolejne płachty reklamowe bywają w Warszawie "płachtami na byka". Pokazał to przykład Dworca Centralnego czy mostu średnicowego. Przeciwko obu dużym reklamom podniosły się głosy sprzeciwu. Aktywni internauci protestowali na forach i portalach społecznościowych.
To są jednak reklamy komercyjne. Płachty na Euro zawisły z kolei na podstawie porozumienia Warszawy i UEFA.
mz//ec