"Ładnie, ekonomicznie" czy "tani badziew"

Reklama przypomina o Euro - fot. Maciej Wężyk/tvnwarszawa.pl
Reklama przypomina o Euro - fot. Maciej Wężyk/tvnwarszawa.pl
Płachty reklamowe na Euro - dobry pomysł na promocję czy element zaśmiecający miejski krajobraz? W naszej sondzie zdania są podzielone. Różne podejście prezentowali też internauci na forum. Jednym reklamy nie przeszkadzają, traktują je jako informację, inni oczekują od miasta więcej kreatywności w promowaniu stolicy z okazji Euro 2012.

Internauci tvnwarszawa.pl ocenili reklamy, które informują o Euro 2012 w stolicy.

To jeden z pierwszych komentarzy. Internauci zwracają też uwagę, że nowe płachty giną w natłoku reklam i są nieestetyczne:

Ale reklamy nie wszystkich rażą. Wiele było głosów przychylnych tej formie promocji:

Reklamy na Euro 2012 - zobacz więcej zdjęć

Nadal można głosować w naszej sondzie, w której na razie przeważają zwolennicy reklam. To nieco ponad 50 procent głosów( dane z godz 06:50:

Płachta na byka?

Chociaż najwięcej osób przechodzi obok nich obojętnie, kolejne płachty reklamowe bywają w Warszawie "płachtami na byka". Pokazał to przykład Dworca Centralnego czy mostu średnicowego. Przeciwko obu dużym reklamom podniosły się głosy sprzeciwu. Aktywni internauci protestowali na forach i portalach społecznościowych.

To są jednak reklamy komercyjne. Płachty na Euro zawisły z kolei na podstawie porozumienia Warszawy i UEFA.

mz//ec

Czytaj także: