Zainteresowani konkursem mogą zgłaszać swoje oferty do 28 lipca. Zwycięzca przejmie ściany "patelni" w okolicy metra Centrum na 12 miesięcy. W tym czasie ma namalować osiem murali. Każdy z nich będzie musiał uzyskać akceptację miejskiego wydziału estetyki.
Przedstawiciele ratusza podkreślają, że "patelnia" to wbrew pozorom, bardzo ważne miejsce w Warszawie. Każdego dnia odwiedzana jest przez tysiące osób – zarówno przyjezdnych, jak i mieszkających tu na co dzień.
Ratusz szuka koncepcji na murale, która będzie kreatywna, estetyczna i uwzględni miejskie kampanie społeczne.
Ma promować kampanie społeczne
- Zależy nam na takim zagospodarowaniu, aby treści na muralu były nie tylko miłe dla oka, ale także zachęcały do pozytywnych zmian naszych postaw społecznych – podkreśla Robert Zydel, dyrektor miejskiego biura marketingu.
"W konkursie mogą wziąć udział podmioty, których działalność statutowa związana jest ze sztuką Street Art. Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie przez uczestnika siedziby lub głównego miejsca wykonywanej działalności w Warszawie" – informują pracownicy ratusza.
Do tej pory na ścianach "patelni" widzieliśmy murale, które promowały m.in. takie akcje jak adoptowanie zwierząt ze schroniska Na Paluchu czy dbanie o czystość nad Wisłą.
ZOBACZ TAKŻE: Mural Bowiego w całej okazałości:
Odsłonięto mural Dawida Bowiego
kw/b
Źródło zdjęcia głównego: UM Warszawa