Jaki powinien być idealny motorniczy?

fot. TVN Warszawa
fot
Źródło: | Fakty TVN
Mają być mili, sympatyczni i otwarci. Miasto chce poprawić wizerunek motorniczych. Tramwaje Warszawskie szykują właśnie kampanię. Spółka chce, żeby 1500 osób, które wożą warszawiaków, nie przynosiły miastu wstydu.

Motorniczy to wizytówka nie tylko spółki, lecz także miasta. - Planujemy rozpoczęcie kampani wizerunkowej motorniczych Tramwajów Warszawskich. Chcemy wzmocnić ich pozytywny wizerunek w oczach pasażerów – zapowiada Teresa Kotwica z TW.Jak? Tramwaje Warszawskie czekają na sugestie pod adresem: opinie@tw.waw.pl.

Piszcie też na naszym forum i na warszawa@tvn.pl. Wasze propozycje przekażemy Tramwajom Warszawskim.

Łukasz Wieczorekaq /mz

Czytaj także: